OneClinic asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksien mukaan ohjelmiston käytettävyys on hyvä ja palveluiden taso on korkea.

Toteutimme laajan asiakastyytyväisyyskyselyn huhtikuussa 2022. Kyselyyn vastasi 146 pää- tai loppukäyttäjää.

Kiitos kaikille kyselyyn vastanneille!

Kyselyn tarkoituksen oli kerätä palautetta ohjelmistomme käytettävyydestä ja palveluidemme laadusta.
Lisäksi saimme paljon hyviä kehitys- ja parannusideoita.
Kyselyn tuloksia hyödynnetään ohjelmistomme käytettävyyden ja palvelujemme laadun parantamiseen.
Tulemme toteuttamaan vastaavia kyselyjä jatkossa säännöllisesti. Niistä saamme arvokasta palautetta, mikä perustella kehitämme toimintamme paremmaksi.
Kyselyn perustella asiakkaat arvioivat ohjelmiston käytettävyyden ja palveluiden toimivuuden korkeiksi.

” Hyvä ja selkeä ohjelma. “

” Helppokäyttöinen, hyvä apu varastonhallintaan! “

” Näppärä käyttää. “

 

” Haluaisin sanoa porukalle kiitos työstä! Hommat on hoidettu aina mukavasti, nopeasti ja ammatillisesti. “

” Asiakaspalvelulle suuri KIITOS! Olen saanut kaikkiin pulmiini vastauksen heiltä. “

”Aina on tullut vastaus kysymyksiini ja hyvinkin nopeasti. Kanssakäyminen on mutkatonta ja hyväntuulista. “

Muita uutisia