OneClinic 4C

OneClinic 4C tuo toiminnanohjauksen terveydenhuollon prosessien ja hoitoketjujen hallintaan. Se tarjoaa työkalut terveyspalvelujen tiedonhallintaan, johtamiseen, kehittämiseen ja vaikuttavuuden analysointiin.

OneClinic 4C sitoo reaaliajassa yhteen asiakas-, tuote- ja taloustiedot sekä kliinisen tiedon. Rutiinitehtävien suorittaminen ja tietojen kertyminen tapahtuvat automaattisesti. Henkilökunnan aikaa vapautuu tietojen syöttämisestä, etsimisestä ja jalostamisesta sekä hallinnollisista tehtävistä. Näin terveydenhuollon ammattilaiset voivat keskittyä asiakkaisiinsa.

Nykyaikaista toiminnanohjausta

Järjestelmän avulla palveluntuottajat voivat toteuttaa nykyaikaista toiminnanohjausta kliinisten järjestelmiensä päällä. Terveydenhuollossa toiminnan- ja tuotannonohjaus sekä taloushallinta tapahtuvat tyypillisesti useissa eri järjestelmissä. OneClinic 4C -ratkaisussa nykyisen potilaskertomusjärjestelmän käyttöä on mahdollista jatkaa entiseen tapaan. Toiminnanohjaus, palveluprosessien hallinta ja taloushallinto voidaan kuitenkin keskittää yhteen ERP-pohjaiseen järjestelmään.

Helposti muokattavissa

OneClinic 4C ja sen käyttöliittymät ovat helposti muokattavissa eri tarkoituksiin ja jopa erikoisalakohtaisesti ilman ohjelmistomuutoksia. Erilaisten hoitoketjujen mallintaminen onnistuu myös.

Palveluntuottajien kilpailukyvyn kehittämiseen OneClinic 4C on erinomainen työkalu. Yksi toiminnanohjausalusta ja aito toiminnanohjaus tehostavat lääkärien, hoitajien ja muiden terveydenhuollon ammattilaisten työtä ja sujuvoittavat vuorovaikutusta asiakkaiden kanssa.

Perustuu Microsoft Dynamics 365 -alustaan

OneClinic 4C on sote-ERP-ratkaisu, joka perustuu Microsoft Dynamics 365 -alustaan. Kaikki terveydenhuollon palvelutuotannon osiot sopivat saumattomasti yhteen D365 ERP-alustan toiminnallisuuksien kanssa. Esimerkiksi ajanvaraus ja kalenterit kytkeytyvät suoraan D365-tuotannonohjaukseen.

Suomalais-tanskalaista huippuosaamista

OneClinic 4C on alun perin kehitetty Tanskassa. Suomalaiseen toimintaympäristöön järjestelmän on muokannut OneClinic Oy. Ratkaisu on Tanskassa erittäin laajassa käytössä – muun muassa julkisissa ja yksityisissä sairaaloissa, klinikoissa ja terveyskeskuksissa.

OneClinic 4C:n ominaisuuksia:

  • Tuotannonsuunnittelu ja -ohjaus: Kalenterit ja varaukset, resurssien suunnittelu ja kiinnittäminen hoitotapahtumiin
  • Asiakkaan perustietojen hallinta sote-näkökulmasta – myös kliiniset tiedot ja kytkös asiakkuudenhallintajärjestelmään (D365 tai erillinen)
  • Hoitoketjujen hallinta ja palveluiden tuotteistaminen: Palvelutuotteet ja -paketit, hoitojaksojen ja ketjujen mallinnus, hinnastot ja sopimukset
  • Operatiivinen talousohjaus: Tuotteistuksen ja sopimuksien ohjaama laskutus, tulovirtojen hallinta ja lääkäreiden palkkionjako. Sisäinen kustannus- ja kannattavuuslaskenta sekä myyntireskontra ja kirjanpito D365-pohjaisesti

Haluatko kuulla lisää?

Kerromme mielellämme lisää yrityksestämme ja ratkaisuistamme.
Ota yhteyttä – sovitaan tapaaminen kasvokkain tai etänä.